Oficialus pavadinimas: "SANORA", UAB

"SANORA", UAB Įmonės kodas 121926842

"SANORA", UAB PVM kodas LT219268411 nuo 1999-03-01 (prieš 25 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "SANORA", UAB (draudėjo kodas 59250, mokesčių mokėtojo kodas 121926842) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"SANORA", UAB (121926842) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 589 557
2024-02 4 511 481
2024-01 4 564 536
2023-12 4 509 484
2023-11 4 509 484
2023-10 4 509 484
2023-09 4 468 444
2023-08 4 512 486
2023-07 4 509 484
2023-06 4 509 484
2023-05 4 509 484
2023-04 4 509 484
2023-03 4 472 448
2023-02 4 509 484
2023-01 4 509 484
2022-12 4 445 418
2022-11 4 445 418
2022-10 4 445 418
2022-09 4 372 349
2022-08 4 445 418
2022-07 4 445 418
2022-06 4 445 418
2022-05 4 445 418
2022-04 4 445 418
2022-03 4 432 407
2022-02 4 385 362
2022-01 4 494 461
2021-12 4 500 462
2021-11 4 426 391
2021-10 4 416 385
2021-09 4 500 462
2021-08 4 510 471
2021-07 4 500 462
2021-06 4 500 462
2021-05 4 537 493
2021-04 4 537 493
2021-03 4 519 478
2021-02 4 537 493
2021-01 4 537 493
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų