Oficialus pavadinimas: "Alekra", UAB

"Alekra", UAB Įmonės kodas 121828355

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Alekra", UAB (draudėjo kodas 8378, mokesčių mokėtojo kodas 121828355) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Alekra", UAB (121828355) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 497 480
2024-08 4 497 480
2024-07 4 521 503
2024-06 4 497 480
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 430 415
2023-06 4 457 441
2023-05 4 464 447
2023-04 4 457 441
2023-03 5 739 838
2023-02 5 701 798
2023-01 5 540 619
2022-12 4 465 443
2022-11 4 388 370
2022-10 4 402 383
2022-09 4 397 379
2022-08 4 300 286
2022-07 4 244 232
2022-06 4 245 233
2022-05 5 199 237
2022-04 4 238 227
2022-03 4 224 213
2022-02 4 245 233
2022-01 4 245 233
2021-12 4 222 209
2021-11 4 216 203
2021-10 4 222 209
2021-09 3 - -
2021-08 4 222 209
2021-07 4 222 209
2021-06 2 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 2 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 344 331
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų