Oficialus pavadinimas: "CRAPULA", UAB

"CRAPULA", UAB Įmonės kodas 121768716

"CRAPULA", UAB PVM kodas LT100005192513 nuo 2010-03-04 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "CRAPULA", UAB (draudėjo kodas 2687, mokesčių mokėtojo kodas 121768716) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"CRAPULA", UAB (121768716) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 468 426
2024-08 4 468 426
2024-07 4 468 426
2024-06 4 468 426
2024-05 4 476 433
2024-04 4 468 426
2024-03 4 468 426
2024-02 4 467 425
2024-01 4 416 375
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 377 344
2023-05 4 351 318
2023-04 4 261 231
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 483 447
2022-12 4 301 278
2022-11 4 301 278
2022-10 4 249 228
2022-09 4 301 278
2022-08 4 294 271
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų