Oficialus pavadinimas: "Conpre", UAB

"Conpre", UAB Įmonės kodas 120972146

"Conpre", UAB PVM kodas LT100010518618 nuo 2022-06-28 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Conpre", UAB (draudėjo kodas 59019, mokesčių mokėtojo kodas 120972146) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 15 darbuotojai (apdraustieji).

"Conpre", UAB (120972146) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 15 2,548 8,806
2024-02 8 2,860 5,183
2024-01 10 2,131 4,797
2023-12 11 2,577 6,514
2023-11 12 2,867 7,983
2023-10 13 2,502 7,401
2023-09 14 2,386 7,657
2023-08 18 1,977 8,176
2023-07 20 2,631 12,296
2023-06 22 3,281 16,969
2023-05 22 3,168 16,385
2023-04 21 2,702 13,324
2023-03 23 2,975 16,044
2023-02 20 2,736 12,696
2023-01 22 2,511 12,893
2022-12 23 2,568 13,756
2022-11 23 3,051 16,308
2022-10 23 2,999 16,084
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 1 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 2 - -
2021-04 1 - -
2021-03 1 - -
2021-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų