Oficialus pavadinimas: "Sėkmės vartai", UAB

"Sėkmės vartai", UAB Įmonės kodas 120694017

"Sėkmės vartai", UAB PVM kodas LT206940113 nuo 2008-06-01 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sėkmės vartai", UAB (draudėjo kodas 4001, mokesčių mokėtojo kodas 120694017) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Sėkmės vartai", UAB (120694017) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 885 803
2024-02 4 946 861
2024-01 4 949 864
2023-12 5 715 816
2023-11 5 785 900
2023-10 5 747 854
2023-09 5 843 973
2023-08 5 684 786
2023-07 5 802 929
2023-06 5 802 929
2023-05 5 802 929
2023-04 5 833 950
2023-03 5 930 1,066
2023-02 5 811 929
2023-01 3 - -
2022-12 4 728 662
2022-11 6 689 934
2022-10 5 677 775
2022-09 6 745 1,006
2022-08 7 559 875
2022-07 5 573 636
2022-06 4 695 624
2022-05 4 720 645
2022-04 4 696 623
2022-03 4 594 545
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 4 640 579
2021-09 4 656 594
2021-08 4 664 601
2021-07 4 664 601
2021-06 5 650 732
2021-05 5 369 425
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų