Oficialus pavadinimas: Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centras

Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centras Įmonės kodas 120091738

Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centras PVM kodas LT200917314 nuo 2014-05-01 (prieš 11 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centras (draudėjo kodas 48042, mokesčių mokėtojo kodas 120091738) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centras:

Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centras (120091738) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2022-08 73 2,239 37,332
2022-07 75 1,652 28,294
2022-06 77 1,668 28,997
2022-05 78 1,979 35,151
2022-04 78 1,558 27,513
2022-03 81 1,492 27,327
2022-02 76 1,536 26,355
2022-01 73 1,563 25,723
2021-12 77 2,345 40,777
2021-11 77 1,625 28,352
2021-10 76 1,498 25,776
2021-09 72 1,452 23,688
2021-08 70 1,579 25,041
2021-07 71 1,491 24,031
2021-06 73 1,477 24,435
2021-05 76 1,451 25,072
2021-04 75 1,432 24,372
2021-03 73 1,506 25,000
2021-02 71 1,477 23,820
2021-01 74 1,399 23,415
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų