Oficialus pavadinimas: "PALMERTA", UAB

"PALMERTA", UAB Įmonės kodas 110871120

"PALMERTA", UAB PVM kodas LT108711219 nuo 2002-03-01 (prieš 22 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "PALMERTA", UAB (draudėjo kodas 518917, mokesčių mokėtojo kodas 110871120) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"PALMERTA", UAB (110871120) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 202 192
2024-02 4 202 192
2024-01 4 202 192
2023-12 4 172 163
2023-11 4 172 163
2023-10 4 173 164
2023-09 4 172 163
2023-08 4 172 163
2023-07 4 158 150
2023-06 4 169 161
2023-05 4 172 163
2023-04 4 172 163
2023-03 4 172 163
2023-02 4 172 163
2023-01 4 172 163
2022-12 4 150 141
2022-11 4 150 141
2022-10 4 150 141
2022-09 4 150 141
2022-08 4 150 142
2022-07 4 150 141
2022-06 4 150 141
2022-05 4 150 141
2022-04 4 150 141
2022-03 4 150 141
2022-02 4 150 141
2022-01 4 150 141
2021-12 4 133 124
2021-11 4 133 124
2021-10 4 126 117
2021-09 4 133 124
2021-08 4 133 124
2021-07 4 133 124
2021-06 4 133 124
2021-05 4 133 124
2021-04 4 133 124
2021-03 4 133 124
2021-02 4 133 124
2021-01 4 133 124
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų