Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje "NORFOS MAŽMENA", UAB (draudėjo kodas 62459, mokesčių mokėtojo kodas 110778328) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:
-
2025-08 mėnesio gale dirbo 3530 darbuotojai (apdraustieji)
-
Paskutinių 12 mėnesių vidurkis yra 3439 darbuotojų (apdraustųjų)
-
2025-08 mėnesio gale dirbo
2.65%
daugiau
darbuotojų (apdraustųjų) nei 12 mėn. vidurkis
-
Prieš metus, 2024-08 mėnesio gale, dirbo 3384 darbuotojai (apdraustieji)
-
2025-08 mėnesio gale dirbo
4.31%
daugiau
darbuotojų (apdraustųjų) nei prieš metus
Įmonėje "NORFOS MAŽMENA", UAB:
-
2025-08 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo 2089 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
Paskutinių 12 mėnesių atlyginimo vidurkis yra 1916.67 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
Paskutinių 12 mėnesių atlyginimo mediana yra 1839.5 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
2025-08 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
8.99%
didesnis
nei 12 mėn. vidurkis
-
2025-08 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
13.02%
didesnis
nei 12 mėn. mediana
-
Prieš metus, 2024-08 mėnesį, vidutinis atlyginimas buvo 1930 Eur (neatskaičiavus mokesčių)
-
2025-08 mėnesio vidutinis atlyginimas buvo
8.24%
didesnis
nei prieš metus
"NORFOS MAŽMENA", UAB (110778328) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2025-08
|
3530
|
2,089
|
1,725,580
|
2025-07
|
3541
|
2,120
|
1,757,629
|
2025-06
|
3510
|
1,973
|
1,621,634
|
2025-05
|
3469
|
1,999
|
1,624,208
|
2025-04
|
3446
|
1,914
|
1,544,376
|
2025-03
|
3435
|
1,919
|
1,544,934
|
2025-02
|
3405
|
1,760
|
1,402,947
|
2025-01
|
3397
|
1,802
|
1,432,589
|
2024-12
|
3415
|
1,804
|
1,440,213
|
2024-11
|
3407
|
1,834
|
1,462,067
|
2024-10
|
3365
|
1,954
|
1,540,180
|
2024-09
|
3350
|
1,832
|
1,436,983
|
2024-08
|
3384
|
1,930
|
1,528,520
|
2024-07
|
3408
|
1,986
|
1,581,196
|
2024-06
|
3371
|
1,836
|
1,445,904
|
2024-05
|
3342
|
1,897
|
1,480,700
|
2024-04
|
3309
|
1,737
|
1,342,376
|
2024-03
|
3271
|
1,805
|
1,378,006
|
2024-02
|
3209
|
1,638
|
1,225,844
|
2024-01
|
3250
|
1,666
|
1,261,863
|
2023-12
|
3246
|
1,622
|
1,225,436
|
2023-11
|
3245
|
1,618
|
1,221,042
|
2023-10
|
3265
|
1,659
|
1,260,852
|
2023-09
|
3236
|
1,632
|
1,231,170
|
2023-08
|
3283
|
1,720
|
1,314,469
|
2023-07
|
3273
|
1,701
|
1,298,247
|
2023-06
|
3256
|
1,688
|
1,283,119
|
2023-05
|
3201
|
1,635
|
1,223,653
|
2023-04
|
3128
|
1,560
|
1,141,189
|
2023-03
|
3101
|
1,645
|
1,194,634
|
2023-02
|
3082
|
1,458
|
1,053,350
|
2023-01
|
3152
|
1,453
|
1,073,896
|
2022-12
|
3152
|
1,470
|
1,082,339
|
2022-11
|
3170
|
1,451
|
1,075,326
|
2022-10
|
3174
|
1,469
|
1,090,841
|
2022-09
|
3209
|
1,342
|
1,007,387
|
2022-08
|
3259
|
1,398
|
1,066,670
|
2022-07
|
3266
|
1,419
|
1,085,385
|
2022-06
|
3236
|
1,377
|
1,041,764
|
2022-05
|
3221
|
1,380
|
1,039,763
|
2022-04
|
3202
|
1,357
|
1,016,815
|
2022-03
|
3209
|
1,425
|
1,070,441
|
2022-02
|
3182
|
1,257
|
936,734
|
2022-01
|
3176
|
1,299
|
966,702
|
2021-12
|
3199
|
1,432
|
1,068,578
|
2021-11
|
3190
|
1,399
|
1,040,360
|
2021-10
|
3175
|
1,418
|
1,049,769
|
2021-09
|
3204
|
1,321
|
986,904
|
2021-08
|
3256
|
1,347
|
1,023,063
|
2021-07
|
3258
|
1,395
|
1,061,273
|
2021-06
|
3222
|
1,307
|
983,728
|
2021-05
|
3188
|
1,295
|
964,546
|
2021-04
|
3173
|
1,261
|
935,013
|
2021-03
|
3167
|
1,323
|
979,270
|
2021-02
|
3169
|
1,162
|
860,238
|
2021-01
|
3187
|
1,182
|
880,401
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.