Oficialus pavadinimas: Kultūros infrastruktūros centras
Kultūros infrastruktūros centras Įmonės kodas 110051791
Kultūros infrastruktūros centras PVM kodas LT100517917 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)
Balanso ataskaitos
Pateikimo data (dokumentas užregistruotas Registrų Centre) | Aprašymas (dokumento, kuris užregistruotas Registrų Centre) | Laikotarpis Nuo kurio yra balanso duomenys | Laikotarpis Iki kurio yra balanso duomenys | Nuosavas kapitalas | Įsipareigojimai | Turtas (ilgalaikis) | Turtas (trumpalaikis) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2020-04-08 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), BALANSAS (BST504) | 2019-01-01 | 2019-12-31 | 274,990 | 331,532 | 24,260 | 609,369 |
2019-05-16 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), BALANSAS (BST504) | 2018-01-01 | 2018-12-31 | 390,577 | 364,267 | 9,167 | 741,556 |
2018-05-08 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), BALANSAS (BST504) | 2017-01-01 | 2017-12-31 | 532,812 | 143,027 | 187,575 | 486,648 |
2017-04-19 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0032), BALANSAS (BST404) | 2016-01-01 | 2016-12-31 | 534,299 | 163,680 | 207,611 | 483,646 |
2016-05-05 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (pinigų srautų ataskaita sudaroma tiesioginiu būdu) (FS0606), BALANSAS (BST304) | 2015-01-01 | 2015-12-31 | 531,658 | 388,807 | 223,942 | 696,523 |
Nuosavas kapitalas (savininkų nuosavybė) – tai yra kas lieka iš turto sumos atėmus įsipareigojimų sumą.
Įsipareigojimai – tai yra įmonės ilgalaikės ir trumpalaikės skolos tiekėjams, darbuotojams, kreditoriams, biudžetui ir kt.
Trumpalaikis turtas - susidaro iš gautinų sumų, trumpalaikio materialaus turto, atsargų, sumokėtų avansų, kitų gautinų sumų, piniginių lėšų.
Ilgalaikis turtas - turtas, kuris įmonėje bus naudojamas ilgiau nei metus.
Pelno (nuostolių) ataskaitos
Pastaba: skaičiai nurodyti tūkstančiais
Pateikimo data (dokumentas užregistruotas Registrų Centre) | Aprašymas (dokumento, kuris užregistruotas Registrų Centre) | Laikotarpis Nuo kurio yra pajamų duomenys | Laikotarpis Iki kurio yra pajamų duomenys | Pardavimo pajamos | Pelnas prieš mokesčius (gross) | % | Grynasis pelnas (net) | % |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020-04-08 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST024) | 2019-01-01 | 2019-12-31 | 6,610 | 16 | 0.25% | 16 | 0.24% |
2019-05-16 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST024) | 2018-01-01 | 2018-12-31 | 7,174 | 26 | 0.37% | 23 | 0.32% |
2018-05-08 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST024) | 2017-01-01 | 2017-12-31 | 6,555 | 15 | 0.23% | 11 | 0.17% |
2017-04-19 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0032), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST024) | 2016-01-01 | 2016-12-31 | 5,941 | 29 | 0.49% | 25 | 0.42% |
2016-05-05 | Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (pinigų srautų ataskaita sudaroma tiesioginiu būdu) (FS0606), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST104) | 2015-01-01 | 2015-12-31 | 8,594 | 54 | 0.63% | 45 | 0.52% |
Pardavimo pajamos – ekonominės naudos padidėjimas per ataskaitinį laikotarpį dėl prekių pardavimo ir paslaugų teikimo.
Pelnas prieš mokesčius - visos įmonės pajamos atėmus visas įmonės sąnaudas.
Pelningumas prieš mokesčius - pelno prieš apmokestinimą ir pardavimo pajamų santykis.
Grynasis pelnas – tai yra visos įmonės pajamos atėmus visas įmonės sąnaudas ir pelno mokesčius.
Grynasis pelningumas - grynojo pelno ir pardavimo pajamų santykis.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.