Oficialus pavadinimas: Kultūros infrastruktūros centras

Kultūros infrastruktūros centras Įmonės kodas 110051791

Kultūros infrastruktūros centras PVM kodas LT100517917 nuo 1994-05-01 (prieš 30 metų)

Balanso ataskaitos

Kultūros infrastruktūros centras (110051791) pateikti finansinės atskaitomybės dokumentai – balanso ataskaitos
Pateikimo data (dokumentas užregistruotas Registrų Centre) Aprašymas (dokumento, kuris užregistruotas Registrų Centre) Laikotarpis Nuo kurio yra balanso duomenys Laikotarpis Iki kurio yra balanso duomenys Nuosavas kapitalas Įsipareigojimai Turtas (ilgalaikis) Turtas (trumpalaikis)
2020-04-08 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), BALANSAS (BST504) 2019-01-01 2019-12-31 274,990 331,532 24,260 609,369
2019-05-16 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), BALANSAS (BST504) 2018-01-01 2018-12-31 390,577 364,267 9,167 741,556
2018-05-08 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), BALANSAS (BST504) 2017-01-01 2017-12-31 532,812 143,027 187,575 486,648
2017-04-19 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0032), BALANSAS (BST404) 2016-01-01 2016-12-31 534,299 163,680 207,611 483,646
2016-05-05 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (pinigų srautų ataskaita sudaroma tiesioginiu būdu) (FS0606), BALANSAS (BST304) 2015-01-01 2015-12-31 531,658 388,807 223,942 696,523
Nuosavas kapitalas (savininkų nuosavybė) – tai yra kas lieka iš turto sumos atėmus įsipareigojimų sumą.
Įsipareigojimai – tai yra įmonės ilgalaikės ir trumpalaikės skolos tiekėjams, darbuotojams, kreditoriams, biudžetui ir kt.
Trumpalaikis turtas - susidaro iš gautinų sumų, trumpalaikio materialaus turto, atsargų, sumokėtų avansų, kitų gautinų sumų, piniginių lėšų.
Ilgalaikis turtas - turtas, kuris įmonėje bus naudojamas ilgiau nei metus.

Pelno (nuostolių) ataskaitos

Pastaba: skaičiai nurodyti tūkstančiais

Kultūros infrastruktūros centras (110051791) pateikti finansinės atskaitomybės dokumentai – balanso ataskaitos
Pateikimo data (dokumentas užregistruotas Registrų Centre) Aprašymas (dokumento, kuris užregistruotas Registrų Centre) Laikotarpis Nuo kurio yra pajamų duomenys Laikotarpis Iki kurio yra pajamų duomenys Pardavimo pajamos Pelnas prieš mokesčius (gross) % Grynasis pelnas (net) %
2020-04-08 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST024) 2019-01-01 2019-12-31 6,610 16 0.25% 16 0.24%
2019-05-16 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST024) 2018-01-01 2018-12-31 7,174 26 0.37% 23 0.32%
2018-05-08 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0132), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST024) 2017-01-01 2017-12-31 6,555 15 0.23% 11 0.17%
2017-04-19 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (FS0032), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST024) 2016-01-01 2016-12-31 5,941 29 0.49% 25 0.42%
2016-05-05 Valstybės ir savivaldybės įmonių finansinių ataskaitų rinkinys (pinigų srautų ataskaita sudaroma tiesioginiu būdu) (FS0606), PELNO (NUOSTOLIŲ) ATASKAITA (IST104) 2015-01-01 2015-12-31 8,594 54 0.63% 45 0.52%
Pardavimo pajamos – ekonominės naudos padidėjimas per ataskaitinį laikotarpį dėl prekių pardavimo ir paslaugų teikimo.
Pelnas prieš mokesčius - visos įmonės pajamos atėmus visas įmonės sąnaudas.
Pelningumas prieš mokesčius - pelno prieš apmokestinimą ir pardavimo pajamų santykis.
Grynasis pelnas – tai yra visos įmonės pajamos atėmus visas įmonės sąnaudas ir pelno mokesčius.
Grynasis pelningumas - grynojo pelno ir pardavimo pajamų santykis.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų