Oficialus pavadinimas: Walk15, UAB

Walk15, UAB Įmonės kodas 305208218

Walk15, UAB PVM kodas LT100012523514 nuo 2019-08-01 (prieš 5 metus)

Juridinių asmenų Registrų Centro viešas pranešimas Nr. 5907654

Walk15, UAB (305208218), Juridinių asmenų Registrų Centro viešas pranešimas Nr. 5907654
VĮ Registrų centras. Informacinis leidinys Nr. 2023-097
Informacinis leidinys Nr. 2023-097
Pranešimo numeris 5907654
Pranešimo data 2023-04-07 (prieš 2 metus)
Pranešimo tipas 1.2 Dalyvių susirinkimo sušaukimas

Pranešimas

UAB WALK15 (kodas 305208218, buveinės adresas Vilniaus m., Gynėjų g. 16, toliau - Bendrovė) direktoriaus iniciatyva ir sprendimu šaukiamas eilinis visuotinis Bendrovės akcininkų susirinkimas. Susirinkimo vieta: Gynėjų g. 16, Vilnius, Bendrovės patalpose. Susirinkimo laikas: 2023 m. gegužės 2 d. 10 val., registracija nuo 9.30 val. Susirinkimo darbotvarkė: 1. Bendrovės metinis pranešimas; 2. 2022 m. metinių finansinių ataskaitų rinkinio tvirtinimas; 3. Bendrovės 2022 metų pelno (nuostolio) paskirstymas. Su dokumentais, susijusiais su susirinkimo darbotvarke, ir nutarimų projektais galima susipažinti atvykus į Bendrovės patalpas, iš anksto suderintu su Bendrovės vadovu laiku. Šie dokumentai taip pat bus išsiųsti visiems akcininkams elektroniniu paštu, jų nurodytais adresais. Akcininkai, nepageidaujantys atvykti į susirinkimą, gali balsuoti iš anksto raštu, užpildant bendrąjį balsavimo biuletenį. Bendrovės direktorė Vlada Musvydaitė - Vilčiauskė.


Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų