Oficialus pavadinimas: AviaAM Leasing Service Centre, AB
AviaAM Leasing Service Centre, AB Įmonės kodas 302330793
AviaAM Leasing Service Centre, AB PVM kodas LT100004955211 nuo 2009-10-26 (prieš 15 metų)
- Juridinio asmens Registro istorija už AviaAM Leasing Service Centre, AB (302330793) (53)
- Transportas (6)
Juridinių asmenų Registrų Centro viešas pranešimas Nr. 4113857
Informacinis leidinys | Nr. 2018-065 |
---|---|
Pranešimo numeris | 4113857 |
Pranešimo data | 2018-03-06 (prieš 7 metus) |
Pranešimo tipas | 1.17 Kiti pranešimai |
Pranešimas Pranešame, kad AB "AviaAM Leasing" (pagal Lietuvos įstatymus įsteigtos ir veikiančios akcinės bendrovės, juridinio asmens kodas 302330793, kurios registruota buveinė yra Smolensko g. 10, Vilnius, Lietuvos Respublika, duomenys apie bendrovę kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos Juridinių asmenų registre; (toliau - Bendrovė) valdyba savo 2018 m. kovo 5 d. posėdyje priėmė nuomonę dėl oficialaus siūlymo, kuriuo siekiama išbraukti Bendrovės akcijas iš prekybos Varšuvos vertybinių popierių biržoje (toliau - Oficialus siūlymas): AB "AVIAAM LEASING" VALDYBOS NUOMONĖ APIE PASKELBTĄ OFICIALŲ SIŪLYMĄ AB "AviaAM Leasing" (toliau - Bendrovė) (Bendrovės, dėl kurios akcijų teikiamas oficialus siūlymas, pavadinimas) valdyba, susipažinusi su jai pateikta medžiaga, įskaitant oficialaus siūlymo dokumentą, kurią pateikė HAIFO LTD, veikianti pagal 2005 m. liepos 29 d. Lenkijos Respublikos įstatymo dėl viešų siūlymų, finansinių priemonių įtraukimo į organizuotą prekybą sąlygų ir dėl akcinių bendrovių (toliau - Lenkijos viešų siūlymų įstatymas) 87 straipsnio 3 dalį, kaip subjektas, kurį įgaliojo toliau nurodytos minėto įstatymo 87 straipsnio 1 dalies 5 punkte numatytu pagrindu sudarytos sutarties šalys: ALH Aircraft Leasing Holdings Ltd., HARBERIN ENTERPRISES LIMITED, X7 Procapital Fund, MESOTANIA HOLDINGS LIMITED, MAG Services Establishment, UAB "Indeco: Investment and Development", AB "ŽIA valda", Anatolij Legenzov, Renata Legenzova, Linas Dovydėnas, Žilvinas Lapinskas, Virginija Svilainytė ir Daumantas Lapinskas (toliau kartu vadinami Oficialaus siūlymo teikėjais) (Oficialaus siūlymo teikėjo pavadinimas) dėl oficialaus siūlymo, kuriuo siekiama išbraukti AB "AviaAM Leasing" akcijas iš prekybos Varšuvos vertybinių popierių biržoje (toliau - Oficialus siūlymas), savo 2018 m. kovo 5 d. posėdyje priėmė šį pareiškimą: 1. Valdybos nuomonė apie Oficialų siūlymą: Oficialus siūlymas pateiktas laikantis Lenkijos viešų siūlymų įstatymo 80.1 straipsnio reikalavimų, taip pat Lietuvos Respublikos vertybinių popierių įstatymo 43 straipsnio ir 54 straipsnio 1 dalies 3 punkto ir 2 ir 3 dalių reikalavimų, kiek šis įstatymas taikomas Oficialiam siūlymui. 2. Valdybos nuomonė apie Oficialaus siūlymo teikėjų paskelbtus su Bendrove susijusius planus ir ketinimus: 2.1. galima Oficialaus siūlymo įgyvendinimo įtaka Bendrovės interesams: Valdybos nuomone, Oficialaus siūlymo įgyvendinimas neturės neigiamos įtakos Bendrovės interesams, kadangi pagal Oficialaus siūlymo teikėjų pateiktą informaciją jie neturi tikslo keisti Bendrovės veiklos krypčių ir nėra priėmę jokių sprendimų šiuo klausimu. 2.2. poveikis įdarbinimo sąlygoms: Pagal Oficialaus siūlymo teikėjų pateiktą informaciją, jie nėra priėmę jokių sprendimų dėl Bendrovės politikos darbuotojų atžvilgiu keitimo. Todėl, valdybos nuomone, tiesioginio poveikio įdarbinimo sąlygoms Oficialaus siūlymo įgyvendinimas artimiausiu metu neturės. 2.3. poveikis darbuotojų skaičiui Bendrovėje: Dėl šios nuomonės 2.2 punkte nurodytos priežasties tiesioginio poveikio darbuotojų skaičiui Oficialaus siūlymo įgyvendinimas artimiausiu metu neturės. 2.4. nuomonė apie Oficialaus siūlymo teikėjų strateginius planus ir jų įtaka darbuotojų skaičiui ir verslo vietoms: Pagal Oficialaus siūlymo teikėjų pateiktą informaciją, jie nėra priėmę jokių sprendimų dėl Bendrovės restruktūrizavimo, pertvarkymo, reorganizavimo ir (arba) likvidavimo. Todėl, valdybos nuomone, Oficialaus siūlymo įgyvendinimas neturės neigiamos įtakos darbuotojų skaičiui ir Bendrovės verslo vietoms (veiklos geografijai). 3. Valdybos nuomonė apie Bendrovės vertybinių popierių supirkimo kainą: Siūloma Bendrovės vertybinių popierių supirkimo kaina (toliau - Kaina) yra nustatyta pagal Lenkijos viešų siūlymų įstatymo 79 straipsnyje ir Lietuvos Respublikos vertybinių popierių įstatymo 43 straipsnio 5 dalyje ir 39 straipsnyje numatytas kainų nustatymo taisykles. T.y., Kaina yra ne mažesnė nei (i) vidutinė rinkos kaina per šešis prekybos akcijomis mėnesius reguliuojamoje rinkoje iki Oficialaus siūlymo paskelbimo (2018 m. vasario 15 d.); (ii) didžiausia kaina, kurią už akcijas, dėl kurių teikiamas Oficialus siūlymas, sumokėjo Oficialaus siūlymo teikėjai, jų antrinės įmonės arba patronuojančiosios įmonės, arba subjektai, su kuriais jie sudarė susitarimą dėl bendro veikimo, per 12 mėnesių iki Oficialaus siūlymo paskelbimo; (iii) didžiausia turto arba teisių vertė, kurią subjektas, privalantis skelbti Oficialų siūlymą, arba (ii) punkte pirmiau išvardinti subjektai pateikė mainais už akcijas, dėl kurių teikiamas Oficialus siūlymas, per 12 mėnesių iki Oficialaus siūlymo paskelbimo; (iv) vidutinė rinkos kaina per tris prekybos akcijomis mėnesius reguliuojamoje rinkoje iki Oficialaus siūlymo paskelbimo. Taigi, valdyba pareiškia, kad ji tiki, jog Kaina yra teisinga, t. y. nustatyta pagal aukščiau nurodytus taikytinus Lenkijos Respublikos ir Lietuvos Respublikos įstatymų reikalavimus. Pirmiau pateiktai valdybos nuomonei taikomos tokios išlygos: a. Rengiant nuomonę nei Bendrovė, nei šią nuomonę Bendrovės vardu pasirašantys asmenys nesiėmė jokių specialių veiksmų, kuriais siekiama ieškoti, rinkti, sisteminti arba tikrinti informaciją, gautą iš kitų šaltinių nei Bendrovė. Nė vienas iš pirmiau nurodytų asmenų nepavedė kitiems subjektams už juos imtis tokių arba panašių veiksmų. b. Bendrovė ir valdybos nuomonę dėl Oficialaus siūlymo pasirašantys asmenys nepavedė dėl Oficialaus siūlymo ir dėl pirmiau pateiktos valdybos nuomonės dėl Oficialaus siūlymo parengti jokių papildomų tyrimų arba analizių. c. Išskyrus informaciją apie Bendrovę, Bendrovė ir šią valdybos nuomonę dėl Oficialaus siūlymo pasirašantys asmenys neatsako už informacijos, kurios pagrindu buvo suformuluota ši valdybos nuomonė dėl Oficialaus siūlymo, tikslumą, patikimumą, išsamumą arba pakankamumą. d. Šią valdybos nuomonę dėl Oficialaus siūlymo pasirašantys asmenys neturi jokios viešai neatskleistos informacijos, kaip ji aiškinama 2014 m. balandžio 16 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 596/2014 dėl piktnaudžiavimo rinka (Piktnaudžiavimo rinka reglamentas) ir kuriuo panaikinama Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2003/6/EB ir Komisijos direktyvos 2003/124/EB, 2003/125/EB ir 2004/72/EB (toliau - PRR) 7 straipsnyje, kuri turėjo būti atskleista ir, kiek jiems žinoma, jie nežino jokių su Bendrove ar jos akcijomis susijusių faktų, kurie yra arba galėtų būti laikomi viešai neatskleistos informacijos medžiaga Oficialaus siūlymo įvertinimui, kurių Bendrovė neatskleidė pagal taikomų įstatymų nuostatas. e. Jokiu atveju ši valdybos nuomonė dėl Oficialus siūlymo nėra rekomendacija įsigyti arba perleisti PRR 20 straipsnyje minimas finansines priemones. Bendrovės valdyba nurodo, kad gali būti ir kitų Bendrovės vertės nustatymų. Kiekvienas investicinį sprendimą priimantis investuotojas dėl šios valdybos nuomonės dėl Oficialaus siūlymo turi atlikti savo paties investicinės rizikos, susijusios su finansinių priemonių pardavimu arba įsigijimu, analizę remdamasis visa informacija, kurią pateikė Bendrovė, vykdydama savo prievoles atskleisti informaciją, bei informacija, nurodyta Bendrovės paskelbtuose prospektuose, ta apimtimi, kiek tokia informacija lieka galiojanti, įskaitant turi gauti individualias įgaliotų konsultantų konsultacijas ir (arba) rekomendacijas, kiek to reikia atitinkamam sprendimui priimti. O ypač kiekvienas Bendrovės akcininkas, ketinantis atsiliepti į Oficialų siūlymą, turėtų atlikti investicinės rizikos vertinimą. 4. Valdybos rekomendacija Bendrovės išleistų vertybinių popierių savininkams: argumentai, pagrindžiantys siūlymą priimti arba atmesti Oficialų siūlymą. Jeigu jokių rekomendacijų neteikiama, nurodyti jų nepateikimo priežastis: Valdyba neteikia jokių rekomendacijų akcininkams dėl pateikto Oficialaus siūlymo priėmimo, kadangi ji neketina riboti Bendrovės akcininkų teisės laisvai disponuoti jų turimomis akcijomis. Be to, rekomendacija (t. y. ar priimti Oficialų siūlymą) būtų įtakojama paties Oficialaus siūlymo įgyvendinimo proceso, t. y. Oficialaus siūlymo teikėjų įgyvendinant Oficialų siūlymą supirktų akcijų skaičiaus ir po Oficialaus siūlymo įgyvendinimo likusių laisvųjų akcijų skaičiaus. 5. Informacija apie tai, ar yra rašytinis Bendrovės valdybos (jos narių) ir Oficialaus siūlymo teikėjų susitarimas dėl Oficialaus siūlymo įgyvendinimo: Bendrovės valdyba (taip pat jos nariai) nėra sudariusi jokių susitarimų su Oficialaus siūlymo teikėjais (nė su vienu iš jų atskirai ar visais ar dalimi jų kartu) dėl Oficialaus siūlymo įgyvendinimo. 6. Informacija apie tai, ar yra rašytinis Bendrovės valdybos (jos narių) ir Oficialaus siūlymo teikėjų susitarimas dėl bendros valdymo politikos: Bendrovės valdyba (taip pat jos nariai) nėra sudariusi jokių susitarimų su Oficialaus siūlymo teikėjais (nė su vienu iš jų atskirai ar visais ar dalimi jų kartu) dėl bendros valdymo politikos. 7. Informacija apie tai, kiek Bendrovė turi nuosavybės teise Oficialaus siūlymo teikėjų balso teisę suteikiančių akcijų ir balsų visuotiniame akcininkų susirinkime: Bendrovė nuosavybės teise neturi nė vieno iš Oficialaus siūlymo teikėjų (juridinių asmenų) akcijų ir balsų. 8. Informacija apie tai, kiek Bendrovės valdymo organų nariai turi nuosavybės teise Oficialaus siūlymo teikėjų balso teisę suteikiančių akcijų ir balsų Oficialaus siūlymo teikėjų visuotiniuose akcininkų susirinkimuose: Nė vienas iš Bendrovės valdymo organų narių tiesiogiai ar netiesiogiai nuosavybės teise neturi nė vieno iš Oficialaus siūlymo teikėjų (juridinių asmenų) akcijų ir balsų. 9. Valdybos narių skaičius ir jų balsavimo rezultatai: 9.1. Bendrovės įstatuose nustatytas valdybos narių skaičius:5 (penki); 9.2. posėdyje dalyvavusių valdybos narių skaičius: 4 (keturi); 9.3. valdybos nuomonei pritarusių narių skaičius: 4 (keturi); 9.4. valdybos nuomonei nepritarusių narių skaičius: 0 (nulis). 10. Kiti duomenys valdybos nuožiūra: nėra. Generalinis direktorius Tadas Goberis. |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.




Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.