Oficialus pavadinimas: "Ignitis grupė", AB
Juridinių asmenų Registrų Centro viešas pranešimas Nr. 7187111
Informacinis leidinys | Nr. 2025-217 |
---|---|
Pranešimo numeris | 7187111 |
Pranešimo data | 2025-08-05 (prieš 2 mėnesius) |
Pranešimo tipas | 1.14 Juridinio asmens pranešimas apie kolegialaus organo nario atranką |
Pranešimas SKELBIAMAS 3 (TRIJŲ) VALSTYBĖS TARTAUTOJŲ PARINKIMAS į AB "IGNITIS GRUPĖ" STEBĖTOJŲ TARYBĄ Lietuvos Respublikos finansų ministerija, biudžetinės įstaigos kodas 288601650, adresas Lukiškių g. 2, LT-01108 Vilnius, Lietuva, įgyvendindama AB "Ignitis grupė", juridinio asmens kodas 301844044, registruotas adresas Laisvės pr. 10, LT-04215 Vilnius, Lietuva, (toliau - Ignitis grupė arba Bendrovė), daugumos akcininko teises ir pareigas, skelbia apie 3 (trijų) valstybės tarnautojų parinkimo į Ignitis grupės stebėtojų tarybą procedūras. Naujos Stebėtojų tarybos kadencija 4 metai nuo Stebėtojų tarybos išrinkimo dienos Ignitis grupės visuotiniame akcininkų susirinkime. "Ignitis grupė" - atsinaujinančiai energijai prioritetą teikianti integruota energijos paslaugų bendrovė, veikianti Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Suomijoje. Bendrovė turi daugiau nei 4600 skirtingų sričių ekspertų komandą, kasdienėje veikloje vienijamų bendros prasmės kurti 100% žalią ir saugią energetikos ekosistemą. Ignitis grupė vysto mažai anglies dioksido į aplinką išskiriantį gamybos portfelį, didžiausią dėmesį sutelkdama į jūrinio vėjo elektrinių, sausumos vėjo hibridinių elektrinių, elektros kaupimo, konvertavimo (angl. Power-to-X) bei saugojimo technologijas. Pasitelkdama integruoto verslo modelio privalumus, Bendrovė įgalina žaliosios ir lanksčiosios gamybos plėtrą ir planuoja pasiekti 4-5 GW instaliuotos galios iki 2030 m. Apie Stebėtojų tarybos sudėtį Stebėtojų tarybą sudarys 9 nariai: 6 nepriklausomi nariai (atranka paskelbta 2025 m. liepos 4 d. (https://ignitisgrupe.lt/ naujienos/paskelbta-naujos-kadencijos-ab-ignitis-grupe-stebetoju-tarybos-nariu-atranka) ir 3 valstybės tarnautojai. Valstybės tarnautojai bus parinkti vadovaujantis Finansų ministro 2022 m. vasario 14 d. įsakymu Nr. 1K-45 "Dėl Asmenų parinkimo į įmonės priežiūros ar valdymo organą procedūrų gairių patvirtinimo" patvirtintomis Asmenų parinkimo į įmonės priežiūros ar valdymo organą procedūrų gairėmis (1K-45 Dėl Asmenų parinkimo į įmonės priežiūros ar valdymo organą procedūrų gairių patvirtinimo (https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/90715a008d5f11ec902c973ca77da22a/asr) Siekiant užtikrinti veiksmingą priežiūrą, iš Stebėtojų tarybos narių bus sudaromi šie 3 patariamieji komitetai: Audito ir rizikos komitetas, Tvarumo komitetas, Skyrimo ir atlygio komitetas. Kiekviename komitete turi būti ne mažiau kaip pusė nepriklausomų Stebėtojų tarybos narių. Visi Stebėtojų tarybos nariai dalyvaus vieno ar kelių komitetų veikloje, prisidėdami savo žiniomis ir patirtimi prie veiksmingos priežiūros. Apie Stebėtojų tarybos vaidmenį Stebėtojų taryba yra kolegialus Ignitis grupės organas, kurio pagrindinė kompetencija apima Ignitis grupės veiklos priežiūrą, Ignitis grupės strategijos tvirtinimą, taip pat jos įgyvendinimo analizę ir priežiūrą. Stebėtojų tarybos nariai turi turėti įvairiapusę patirtį atsinaujinančios energetikos, organizacijų vystymo, tvarumo ir įmonių finansų srityse. Apie kandidatams keliamus reikalavimus Stebėtojų tarybos kompetencijų profilis yra suderintas su Ignitis grupės strateginėmis kryptimis ir komitetų funkcijomis. Kandidatai bus atrinkti remiantis žemiau nurodytais kandidatams keliamais specialiaisiais ir bendraisiais reikalavimais, nustatytais Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatyme, Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatyme, Lietuvos banko valdybos 2017 m. sausio 24 d. nutarimu Nr. 03-14 patvirtintame Reikalavimų audito komitetams apraše, bei Ignitis grupės įstatuose. Kandidatai į Stebėtojų tarybos nario - valstybės tarnautojo pareigas, turi atitikti Bendruosius ir Specialiuosius reikalavimus. BENDRIEJI REIKALAVIMAI Kandidatas ir Stebėtojų tarybos narys: turi turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą; turi būti nepriekaištingos reputacijos. Asmuo nelaikomas nepriekaištingos reputacijos, jeigu įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo, nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai, finansų sistemai, valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams, teisingumui, visuomenės saugumui, valdymo tvarkai padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą; turi būti nesusijęs su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis ryšiais, dėl kurių einant kolegialaus organo nario pareigas kiltų interesų konfliktas; turi būti neatimta ar neapribota teisė eiti atitinkamas pareigas, į kurias pretenduojama, ar atlikti toms pareigoms priskirtas funkcijas; turi nebūti per pastaruosius 5 metus atšauktas iš juridinio asmens vienasmenio ar kolegialaus organo dėl netinkamo pareigų atlikimo; negali būti ministerijoje, Vyriausybės įstaigoje ar įstaigoje prie ministerijos einantis pareigas karjeros valstybės tarnautojas, kuriam pavestos su valstybės politikos formavimu toje ūkio sektoriaus šakoje, kurioje veikia įmonė, į kurios kolegialų organą kandidatuoja, susijusios funkcijos; negali būti įstatymų nustatyta tvarka išrinktas ar paskirtas valstybės politiku ir politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautoju; jei kandidatas yra valstybės tarnautojas, jis negali būti daugiau nei 2 kolegialių valdymo organų narys valstybės ar savivaldybių valdomose įmonėse. SPECIALIEJI REIKALAVIMAI Specialieji reikalavimai, taikomi visiems kompetencijų profiliams: Korporatyvinės valdysenos principų išmanymas; Anglų kalbos pažengusio vartotojo (B2) lygiu mokėjimas. Specialieji reikalavimai, taikomi konkretiems kompetencijų profiliams: Specialieji reikalavimai, susiję su konkrečiais kompetencijų profiliais, apibūdina ekspertinio lygio patirtį. Kandidatai turi atitikti bent vieno iš žemiau nurodyto Stebėtojų tarybos nario kompetencijų profilio reikalavimus. Kandidatui į viešosios politikos ir valdymo srities kompetenciją: Ne mažesnė kaip 10 metų patirtis viešosios politikos ir valdymo srityje, įskaitant darbą valstybės tarnyboje ar viešajame sektoriuje, teisėkūros principų taikymą praktikoje, viešosios politikos formavimą, valstybės valdomų įmonių priežiūrą bei bendradarbiavimą ir ryšių palaikymą su viešaisiais suinteresuotais subjektais ir (ar) reguliuojančiomis institucijomis. Papildomi privalumai: Darbo kolegialiuose valdymo ar priežiūros organuose patirtis; Valstybės valdomų įmonių ar bendrovių strateginio planavimo, analizės, kontrolės ir priežiūros žinios ir patirtis; Lyderystė, komandinis darbas ir bendradarbiavimas su suinteresuotomis šalimis; Energetikos sektoriaus veiklos, reguliavimo bei vystymosi tendencijų Lietuvoje ir tarptautiniu mastu supratimas. Kandidatui į reguliavimo srities kompetenciją: Ne mažesnė kaip 10 metų patirtis kuruojant teisinio reguliavimo klausimus energetikos sektoriuje, įskaitant reguliuojamų energetikos įmonių strateginę priežiūrą ir nacionalinių bei Europos Sąjungos lygmens energetikos rinkos reikalavimų laikymosi užtikrinimą; Gebėjimas veikti sudėtingoje reguliacinėje aplinkoje, įskaitant gebėjimą analizuoti politikos įtaką jai ir veiksmingai bendrauti su reguliuojančiomis institucijomis bei suinteresuotais subjektais, siekiant verslo strategiją suderinti su reguliavimo keliamais reikalavimais. Papildomi privalumai: Darbo kolegialiuose valdymo ar priežiūros organuose patirtis; Valstybės valdomų įmonių ar bendrovių strateginio planavimo, analizės, kontrolės ir priežiūros žinios ir patirtis; Lyderystė, komandinis darbas ir bendradarbiavimas su suinteresuotomis šalimis; Energetikos sektoriaus veiklos, reguliavimo bei vystymosi tendencijų Lietuvoje ir tarptautiniu mastu supratimas. Kandidatui į apskaitos ir audito srities kompetenciją: ne mažesnė kaip 10 metų patirtis prižiūrint finansinių ataskaitų pagal taikomus standartus (pavyzdžiui, Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus (angl. International Financial Reporting Standarts) (toliau - IFRS)) rengimą, auditą ir patikimumą, įskaitant vidaus kontrolės sistemą ir jos atitiktį reguliavimo reikalavimams - ypač viešojo intereso įmonėse ir reguliuojamuose pramonės sektoriuose; bendrovių atskaitomybės reikalavimų (pavyzdžiui, IFRS, Bendrovių tvarumo atskaitomybės direktyvos (angl. Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD)) išmanymas ir gebėjimas prižiūrėti atskaitomybės atitiktį teisės aktų reikalavimams viešojo intereso įmonėse; patirtis prižiūrint vidaus kontrolės sistemas, susijusias su finansine atskaitomybe, užtikrinant audito kokybę, finansinį patikimumą ir suderinamumą su rizikos ir valdysenos politikomis; ne mažesnė kaip vienų metų patirtis prižiūrint vidaus kontrolės sistemas, susijusias su tvarumo atskaitomybe, ir tvarumo atskaitomybės užtikrinimą; Papildomi privalumai: Darbo kolegialiuose valdymo ar priežiūros organuose patirtis; Valstybės valdomų įmonių ar bendrovių strateginio planavimo, analizės, kontrolės ir priežiūros žinios ir patirtis; Lyderystė, komandinis darbas ir bendradarbiavimas su suinteresuotomis šalimis; Energetikos sektoriaus veiklos, reguliavimo bei vystymosi tendencijų Lietuvoje ir tarptautiniu mastu supratimas. Bendrovės stebėtojų tarybos nariu negali būti: Bendrovės vadovas; Bendrovės valdybos narys; Bendrovės įmonių grupės įmonės valdybos narys, vadovas ar administracijos darbuotojas; elektros energijos ar dujų perdavimo veiklą vykdančio juridinio asmens priežiūros organo, valdymo organo ar administracijos darbuotojas; auditorius, užtikrinimo specialistas, audito įmonės ar nepriklausomo užtikrinimo paslaugos teikėjo darbuotojas, dalyvaujantis ir (ar) dalyvavęs atliekant bendrovės finansinių ataskaitų auditą, vadovybės ataskaitoje teikiamos informacijos tvarumo klausimais patikrinimą, nuo kurių atlikimo nepraėjo 2 metų laikotarpis; asmuo, kuris pagal teisės aktus neturi teisės eiti šių pareigų. Apie veiklos Stebėtojų taryboje sąlygas AB "Ignitis grupės" Stebėtojų tarybos narių atlygis nustatomas pagal "Ignitis grupės" atlygio politiką (https://ignitisgrupe.lt/ sites/default/files/public/inline-files/Atlygio politika_2025.pdf) ir mokamas kas mėnesį. Valstybės tarnautojui, einančiam Stebėtojų tarybos nario pareigas, gali būti mokamas 3 390 Eur (prieš mokesčius) per mėnesį atlygis. Papildomas atlygis už veiklą Stebėtojų tarybos komitetuose: Komiteto nariui - 500 Eur (prieš mokesčius) per mėnesį, arba Komiteto pirmininkui - 1000 Eur (prieš mokesčius) per mėnesį. Bendrovės Stebėtojų tarybos nariui gali būti mokamas, be Stebėtojų tarybos nario ar pirmininko atlygio, ne daugiau kaip papildomas atlygis už veiklą dviejuose Stebėtojų tarybos komitetuose. Jeigu Stebėtojų tarybos narys išrenkamas komiteto pirmininku, jam, be Stebėtojų tarybos nario atlygio, mokamas komiteto pirmininko papildomas atlygis už visą jo kadenciją kaip komiteto pirmininko, vietoje komiteto nario papildomo atlygio. Pažymėtina, kad galutinį sprendimą dėl Stebėtojų tarybos nario atlygio priima Bendrovės visuotinis akcininkų susirinkimas. Sutarties su Stebėtojų tarybos nariu galiojimo laikotarpiu Stebėtojų tarybos narys bus apdraustas civilinės atsakomybės draudimu juridinių asmenų valdymo organams. Taip pat pagal sutarties sąlygas, stebėtojų tarybos nariui gali būti atlyginamos transporto ir apgyvendinimo išlaidos, susijusios su jo atvykimu į Stebėtojų tarybos posėdžius Bendrovės nurodytoje vietoje (įprastai Bendrovės registruotoje buveinėje) tais atvejais, kai Stebėtojų tarybos nario nuolatinė gyvenamoji ar darbo vieta yra kitoje nei Bendrovės stebėtojų tarybos posėdžio vieta valstybėje. Dokumentai, kuriuos privalo pateikti kandidatai: paraiška dalyvauti parinkimo procedūrose ir sąžiningumo deklaracija (https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.




Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.