Oficialus pavadinimas: Kredito unija "Taupa"
Kredito unija "Taupa" Įmonės kodas 112040886
Juridinių asmenų Registrų Centro viešas pranešimas Nr. 5613859
Informacinis leidinys | Nr. 2022-201 |
---|---|
Pranešimo numeris | 5613859 |
Pranešimo data | 2022-07-20 (prieš 2 metus) |
Pranešimo tipas | 1.2 Dalyvių susirinkimo sušaukimas |
Pranešimas Informuojame, kad 2022-08-19 d., 9.00 val. šaukiamas kredito unijos "Taupa" (toliau - kredito unija) neeilinis visuotinis narių susirinkimas, kuris vyks kredito unijos buveinės patalpose adresu Kalvarijų g. 140, Vilniuje. Nesusirinkus kvorumui, pakartotinis susirinkimas bus šaukiamas 2022-08-26 d. 10.00 val. kredito unijos buveinės patalpose adresu Kalvarijų g. 140, Vilniuje. Darbotvarkė: 1. Dėl stojimo į Lietuvos centrinę kredito uniją. 2. Dėl kredito unijos įstatų naujos redakcijos tvirtinimo. 3. Dėl kredito unijos narių, nevykdančių savo pareigų, pašalinimo. Atsižvelgiant į COVID-19 situaciją šalyje, prašome kredito unijos narių, visais kredito unijos visuotinio narių susirinkimo darbotvarkėje nurodytais svarstomais klausimais, balsuoti raštu. Su darbotvarkėje numatytų klausimų nutarimų projektais, bei kitais dokumentais kredito unijos nariai gali susipažinti nuo 2022 m. rugpjūčio 12 d. kredito unijos buveinės patalpose, adresu Kalvarijų g. 140, Vilnius. Asmuo, įgaliotas teikti išsamią informaciją apie šaukiamą visuotinį narių susirinkimą, klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Kamilė Žurauskaitė, tel. 852787180, el.p. [email protected]. |
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.




Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.